Super Bowl 2022 s-a ridicat din plin la nivelul așteptărilor, atât din punct de vedere sportiv, cât și din punct de vedere comercial. Los Angeles Rams a învins dramatic Cincinnati Bengals cu scorul de 23-20 și a devenit doar a doua echipă din istoria NFL care a cucerit marele trofeu chiar pe teren propriu.
Anul trecut, Tampa Bay Buccaneers au reușit acest lucru pe stadionul Raymond James. Finala din acest an s-a disputat pe arena SoFi din Inglewoord, California, casa celor de la Rams.
Iar aceștia au profitat din plin de acest avantaj și s-au impus după un final cu accente de Hollywood. Rams au reușit touchdown-ul decisiv în ultimul sfert, iar apoi au fost nevoiți să își apere eroic acest avantaj, ceea ce au reușit în cele din urmă la limită. Ei au blocat cu un efort uriaș un ataca făcut în disperare de cauză de cei de la Cincinnati Bengals și s-au încoronat campioni în NFL.
Însă atracția principală a serii nu a fost nici pe departe jocul în sine, ci spectacolul făcut la pauza meciului. Atunci, pe teren au intrat Dr. Dre, Snoop Dogg, 50 Cent, Eminem, Mary J. Blige și Kendrick Lamar, care au pus în scenă un show fabulos.
Iar la un asemenea eveniment și prețurile biletelor au fost pe măsură. SeatGeek, prețul mediu al ticketelor de acces la acest meci a fost de 6.600 de dolari. Conform sursei citate, cel mai ieftin bilet a fost cumpărat cu 4.114 dolari, în vreme ce cel mai scump a costat nu mai puțin de 33.730 de dolari.
Mai mult, potrivit CNN un loc de parcare în jurul stadionului în ziua meciului a costat între 275 și 516 dolari. Însă cel mai impresionant aspect legat de acest eveniment colosal abia acum vine.
Reclamele difuzate în timpul transmisiei Super Bowl 2022 de pe NBC au generat circa 500 de milioane de dolari, a anunțat CNN, care a citat un renumit profesor de marketing de la Northwestern University’s Kellogg School of Management, Tim Calkins.
În total, NBC a difuzat circa 70 de reclame în timpul transmisiei meciului dintre Los Angeles Rams și Cincinnati Bengals. Iar cele mai scumpe dintre acestea au depășit chiar suma de 7 milioane de dolari, ceea ce reprezintă ceva absolut fabulos dacă ținem cont că este vorba de spații publicitare de câte 30 de secunde.
Și asta, apropo, este doar valoarea din timpul jocului. Se adaugă publicitatea suplimentară difuzată înainte de joc, după joc și toate celelalte oportunități care există pentru așa ceva”, a adăugat profesorul Tim Calkins conform sursei citate.
Astfel, suma totală pe care a generat-o Super Bowl 2022 se ridică la aproximativ 1 miliard de dolari. În această sumă intră banii din publicitate, bilete, transport și afacerile locale, care au cunoscut de asemenea o creștere uriașă în această perioadă.
Dezvăluiri fabuloase despre titanul sportului american. Ce avere a putut să strângă Tom Brady în NFL