Ilie Năstase e din nou în centrul atenției! Cu ce business vrea să se relanseze în lumea afacerilor. Roșu, alb, roze?

Olteanu Ștefan Helmis Andreea 19.03.2022, 16:37

Ilie Năstase și-a lansat o colecție de vinuri care îi poartă numele și e din nou în centrul atenției. Fostul legendar jucător de tenis al României a anunțat că băutura respectivă se va putea găsi în magazinele din întreaga țară și prețul va fi unul disponibil pentru toate buzunarele.

Vinul „Nasty”, lansat în trei variante: roșu, alb și roze. Ilie Năstase e din nou în centrul atenției

Mulțumită reușitelor de excepție pe care le-a avut pe plan sportiv, Ilie Năstase continuă să fie un brand la nivel mondial, iar acum a ajuns din nou în centrul atenției după ce a dezvăluit că tocmai și-a lansat o colecție de vinuri.

Numele lui Năstase a mai apărut pe sticle de vin, în anii ’70, însă acum este vorba despre o afacere proprie, pe care Ilie Năstase susține că vrea să o promoveze puternic atât în țară, cât și pe plan extern. Atunci când „Nasty” merge la Paris, Londra sau în multe alte locații de pe întreg globul, lumea încă se așează la coadă pentru a obține un autograf. În acest context, Ilie Năstase are toate șansele să aibă succes cu vinul pe care tocmai l-a lansat.

Acesta este botezat după porecla sa, „Nasty”, și va fi vândut în trei variante: roșu, alb și roze. De asemenea, pe sticle este imprimată și o figură care aduce aminte de look-ul lui Ilie Năstase din perioada de glorie. Interesant este că figura respectivă este o combină look-ul din tinerețe al lui Ilie Năstase și capul unui leu.

Potrivit ProSport, colecția de vinuri „Nasty” este produsă în ediție limitată de Domeniile Prince Matei pentru Ilie Năstase. Sunt trei vinuri ce portă amprenta Dealu Mare. Cuvee Roșu 2017: Merlot, Cabernet Sauvignon și Fetească Neagră.

Ilie Năstase: „Vreau să promovez acest vin și în străinătate!”

O sticlă de „Nasty” va costa aproximativ 40 de lei, un preț ce o va face disponibilă pentru toate buzunarele. Licoarea a fost lansată în cadrul festivalului de vin Rowine, la Cluj.

M-am îndrăgostit acum trei ani de acest vin. L-am numit Nasty, dar Nasty good (n.r. Nasty, porcla lui Ilie Năstase, se traduce obranzic în limba română).

Sunt vinuri franțuzesc sau italian, care nu ajung la valoarea acestui vin. Acum încep să gust și puțin vin alb, puțin roze. Soția mea e foarte îndrăgostită de roze, dar eu deocamdată rămân la roșu. Vreau să promovăm vinurile românești, de fapt. Asta e ideea!

Domnului Țiriac încă nu i-am dat, dar o să-i dau. Dânsul are deja vinuri prin Italia. Ne împrietenim mai mult la un pahar de vin.”, a declarat Ilie Năstase.

Ilie Năstase recunoaște că este un împătimit al vinului. Însă nu a fost mereu așa.

„Nu am consumat până la 39 de ani și mă întreabă lumea de ce acum? Ca să recuperez ce am pierdut până la 39 de ani”, a mai spus fostul lider mondial ATP.

Dă Ilie Năstase lovitura de data aceasta?

Ultimele afaceri nu au mers prea bine pentru „Nasty”. La începutul anului 2021, fostul lider ATP apărea la Registrul Comerțului ca asociat în 11 firme, dintre care 9 au fost închise.
Singurele două care mai activau în acea perioadă erau Reims Beverage SRL (n.r. – domeniu de activitate, importul de șampanii scumpe) și Unicorn Buzz SRL (n.r. – fără domeniu de activitate), însă, potrivit Newsweek, și acestea funcționau tot pe pierdere.

Ilie Năstase speră să poată da lovitura cu noul vin pe care l-a lansat la Cluj și astfel să redevină un prosper om de afaceri.

Urmăriți Playsport.ro și pe

CLASAMENT PLAY-OFF SUPERLIGA
# Echipa M V E Î Gol. Pct.
1FCSB1052312:1149
2CFR 1907 Cluj1061319:1446
3Universitatea Craiova1061318:1444
4Farul Constanta1042419:2036
5Sepsi OSK Sfantu Gheorghe1033417:1734
6Rapid1011813:2232
CLASAMENT PLAY-OUT SUPERLIGA
# Echipa M V E Î Gol. Pct.
1Uta Arad952215:1137
2Oţelul961211:736
3AFC Hermannstadt942313:734
4Universitatea Cluj933312:1033
5Petrolul Ploiesti93248:1429
6Politehnica Iasi93157:827
7Dinamo Bucuresti924310:1225
8FC Botosani942311:1125
9FC Voluntari924311:1024
10U Craiova 194891358:1622