Filmul Teambuilding s-a bucurat de un real succes în România. O mulțime de persoane au urmărit imaginile cu sufletul la gură. Din distribuţia filmului face parte și Cristi Pulhac. Mulți au dat uitării scena în care se cântă ”kind reminder”.
Cristi Pulhac se numără printre cei care au jucat în filmul lui Matei Dima, numit „Teambuilding”. Fostul fundaș ajuns la 38 de ani a vorbit în cadrul unui interviu despre producția care i-a supărat pe rapidiști.
Dinamovistul a adus în discuție și scena din film, în care se cântă ”kind reminder” și care a fost tăiată la montaj din motive lesne de înțeles.
Da, am jucat într-un film, dar totul s-a terminat înainte de pandemie. Celebra secvență a dat naștere unei discuții aprinse.”, a povestit Cristi Pulhac, pentru digisport.ro.
Fostul dinamovist, Cristi Pulhac, care a și câștigat titlul cu formația din Ștefan cel Mare, a subliniat că producătorul a trebuit să ia o decizie nu tocmai plăcută după ce a supărat echipa Rapid cu celebra scenă din filmul „Teambuilding”.
Fostul campion cu Dinamo a mărturisit că secvența a fost scoasă din film, însă BRomania nu a glumit doar pe seama lor. În film apar și alte secvențe în care se fac glume pe seama altor două formații de la noi din țară, dar care nu s-au supărat în urma apariției imaginilor.
La final, Cristi Pulhac a explicat pe scurt despre ce este vorba în filmul regizat de către Matei Dima, cunoscut sub apelativul BRomania.
Salariații unei corporații merg într-un teambuilding și acolo se cântă anumite lucruri. Se cântă și împotriva Rapidului.
Dar, este o glumă. Unii corporatiști sunt microbiști, alții, nu.
Până la urmă, ajung să cânte împreună.”, a mai spus fostul jucător al lui Dinamo.
Comediantul Andrei Ciobanu a asistat și el la discuția purtată de Cristi Pulhac. Acesta din urmă a evidențiat că fanii Rapidului nu ar fi trebuit să se simtă ofensați din cazua glumei cu „kind reminder”. Scandalul provocat de giuleșteni a dus la scoaterea secvenței din film, ceea ce nu a fost deloc plăcut pentru cel care a coordonat acest proiect.
Este vorba despre limbajul corporatist care poate fi interpretat. Ceea ce nu a înțeles lumea, și mai ales fanii Rapidului, este cine este victima glumei, cine este ținta glumei și care este subiectul glumei.
Subiectul e Rapid, dar ținta e limbajul corporatist. Și s-a folosit acea strigare celebră.”, a subliniat Andrei Ciobanu.
Controversatul film a apărut în luna noiembrie și pe Netflix. El poate fi urmărit, de asemenea, în cinematografele din întreaga țară.