Valeriu Iftime, patronul de la FC Botoșani, și-a făcut cont de Facebook. Patronul de la FC Botoșani a postat un mesaj prin care a explicat de ce a ales să intre în ”online”.
La prima vedere, contul făcut de Iftime are ca scop promovarea afacerilor sale din domeniul energetic. Cu toate acestea, este de așteptat ca uneori să apaăr pe acest profil și remarci cu privire la echipa de fotbal pe care acesta o deține.
Prima postare de pe cont este un mesaj prin care acesta explică de ce a ales să își deschidă acest cont.
”Salutare tuturor!
Vine un moment în viață când simți că ai datoria morală de a împărtăși din experiențe trăite și cred în puterea pozitivă a platformelor online. Prin urmare, ceea ce citiți acum (da, am fost convins) este prima postare a lui Valeriu Iftime pe Facebook!
Am multe de spus și povești, în special în sfera economică și în cea comercială. Știu câteva lucruri importante despre cum trebuie să folosim eficient energia electrică sau termică, despre digitalizare, protecția mediului dar și despre cum se poate înființa, conduce și crește o afacere, după peste 30 de ani, cu bune și rele, în mediul de afaceri românesc. . .
Desigur, nu fug de fotbal, dar cred cu stăruință că pot fi mai folosiți semenii mei, dacă sunt mai activ în viața economică, decât în cea sportivă! Până la urmă mă urmărește și responsabilitatea pe care o am în calitate de Președinte al Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Botoșani.” , a scris Valeriu Iftime in primul mesaj postat pe Facebook.
În mai ouțin de o lună de la deschiderea paginii sale de Facebook, Iftime a strâns peste 600 de urmăritori.