Interes enorm pentru meciul naționalei cu Israel. Anunțul Federației pentru fanii României.
Sâmbătă, 9 septembrie, România o va întâlni, acasă, pe reprezentativa Israelului, în etapa a 5-a din preliminariile Euro 2024. Meciul va avea loc pe stadionul „Arena Națională”, din București.
FRF a anunțat, printr-un comunicat oficial, că a pus în vânzare bilete și pentru sectoarele de la inelul 3 ale Tribunei 1, ca urmare a interesului uriaș arătat de fanii „tricolorilor”.
„Ca urmare a numărului mare de bilete achiziționate până acum la partida România – Israel, din preliminariile EURO 2024, au fost deschise spre vânzare și sectoarele de la inelul 3 ale Tribunei 1”, se arată în comunicatul emis de FRF.
Biletele pot fi achiziționate de pe site-ul bilete.frf.ro.
În următorii trei ani, brandul „Yellow” va fi partener al FRF și al echipelor naționale de fotbal ale României. Prin semnarea acestui acord, noul sponsor va susține financiar proiectele de dezvoltare a fotbalului în strategia FRF și va furniza produse echipelor naționale și la evenimentele FRF.
„Mă bucur că o companie care a intrat recent pe piața românească, dar cu o foarte bună reputație la nivel european și cu un standard ridicat al calității produselor pe care le oferă, a ales să susțină dezvoltarea fotbalului românesc.
Obiectivul nostru este de a oferi echipelor naționale cele mai bune condiții de pregătire pentru performanță, iar cu ajutorul partenerilor noștri reușim să facem acest lucru.
Federația Română de Fotbal continuă să fie un partener de încredere pentru mediul de afaceri prin promovarea fotbalului în toată societatea și comunitatea sa. valori”, a spus Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal, pentru site-ul oficial al FRF.
Brandul „Yellow” aparține grupului Citronex, principalul importator de banane din Europa. Compania, cu o vechime de 35 de ani, furnizează banane celor mai mari lanțuri de retail din multe țări. Facilitățile de coacere a bananelor situate în Polonia, Ungaria și România sunt cele mai mari din Europa. Compania importă în fiecare săptămână aproximativ 400 de containere din America Latină cu banane proaspete sub brandul „Yellow”.