Nici n-a ajuns bine la Paris că se gândește deja la afaceri. Leo Messi vrea să cumpere, la îndemnul soției, un castelul în care a stat Charles de Gaulle. Se pare că familia argentinianului plănuiește să profite de perioada în care acesta o să evolueze pentru PSG. Imagini superbe cu „bijuteria” care are 30 de camere.
Cu toate că și-a dorit din tot sufletul să rămână la Barcelona, promițându-le chiar și copiilor că nimic nu o să se schimbe, Leo Messi pare că începe să se adapteze la noua s-a viață de la PSG. Starul argentinian ar fi pe cale să cumpere un castel impunător, potrivit The Sun. Sugestia a venit chiar din partea soției, Antonella Roccuzzo. Ar fi o afacere care l-ar costa pe numărul 30 de pe Parc des Princes 41 de milioane de lire sterline. Prețul pentru castelului „Palais Rose”, în care a stat Charles de Gaulle, este făcut public de către Sotheby’s.
Se pare că Antonella s-a săturat de statul la hotelul de lux din Paris și vrea o casă doar pentru ea și familia ei. Dacă în Barcelona dețin o casă modernă, se pare că la Paris își doresc un castel. În cazul în care Leo Messi „bate palma”, o să beneficieze de 2000 de metri pătrați și 30 de camere. Ar fi o afacere chiar bună, dat fiind faptul că imobilul este la 15 minute de locul unde PSG își desfășoară antrenamentele. Mai mult, cei trei băieți ai fotbalistului și soția s-ar bucura de o piscină interioară, home cinema, o sala de jocuri și o sală de fitness.
Jurnaliștii de la L’Equipe au făcut o analiză a impactului financiar pe care l-a avut și îl are în continuare transferul lui Messi la PSG. Ei au ajuns la concluzia că argentinianul este deja o „mașină de făcut bani” pentru vicecampioana Franței.
Venirea lui Lionel Messi la Paris a generat o emulație mai mare printre fani decât momentul când Neymar a fost transferat de parizieni în 2017. Astfel, în această vară, clubul din capitala Franței a vândut cu aproape 50% mai multe tricouri decât în urmă cu 4 ani.
De asemenea, vânzările de tricouri din această perioadă au crescut cu circa 30-40% decât în ultimele sezoane. Oficialii lui PSG chiar au fost puși în dificultate de cererea extrem de mare.
Conform sursei citate, ei au fost nevoiți să scoată la vânzare replici mult mai ieftine ale tricoului oficial de joc. Acestea se vând preponderent în America și Asia la un preț de 45 de euro bucata.
Dar nu este vorba doar despre vânzarea de tricouri. După venirea lui Messi, foarte multe firme importante la nivel mondial își doresc să își asocieze imaginea cu Paris Saint-Germain. Și sunt dispuse să plătească sume enorme pentru acest lucru.