După ce a cucerit marele trofeu de la US Open 2021, Emma Răducanu a devenit noua vedetă a sportului mondial. Regina tenisului din Marea Britanie a purtat bijuterii în valoare de 100.000 de lire sterline pentru o singură apariție pe covorul roșu. La doar 18 ani se bucură de sponsorizări uriașe.
Succesul de la US Open i-a adus Emmei Răducanu un capital uriaș de imagine, lucru de care încearcă să profite cele mai mari firme din lume. Sportiva din Marea Britanie cu origini românești este sponsorizată de Nike și Wilson, parteneri de la care se estimează că încasează în total 100.000 de lire sterline.
Însă, celebrul brand de bijuterii Tiffany&Co i-a oferit aceeași sumă pentru o singură seară. Mai bine spus, a primit bijuterii în valoare de 100.000 de lire sterline pentru a le purta la „London Fashion Week”. Daniel Arsham este cel care a creat cerceii și brățara. Bijuteriile sunt unice și nu sunt disponibile pentru a fi cumpărate.
Cu câteva zile înainte de această apariție, Emma Răducanu s-a prezentat la „Met Gala”. Și de această dată Tiffany&Co i-a oferit sportivei cu origini românești și chinezești bijuterii scumpe. Jucătoarea de tenis a purtat purtat: cercei cu perle și diamante în valoare de 4.475 de lire sterline; o brățară de 8.500 de lire sterline și un pandantiv cu crucifix de 2.750 de lire sperline. Este de menționat faptul că ținuta ei a fost semnată de Chanel, potrivit thesun.com.
După câștigarea turneului de la US Open, cota Emmei Răducanu a explodat. Marile companii sunt acum pe urmele tinerei sportive cu origini românești. Publicația The Mail on Sunday a dezvăluit că două contracte de sponsorizare ale Emmei au valabilitate doar un an. Este vorba despre contractele cu producătorul de îmbrăcăminte sport Nike şi cu furnizorul de rachete Wilson. Cele două contracte au valoarea de doar 100.000 de lire sterline împreună. Reînnoirea lor se va face cu siguranță pe sume de cel puţin 10 ori mai mari sau ar putea fi înlocuite cu alte mărci.
Una dintre firmele interesate de o colaborare cu Emma Răducanu este firma britanică de îmbrăcăminte sport Castore. Compania sponsorizează deja nume mari din sportul mondial. Andy Murray, echipa de Formula 1 McLaren, naţionala de cricket a Angliei sunt parteneri ai firmei Castore. Britanicii oferă echipamente pentru echipele Wolverhampton, Newcastle şi Rangers.
Cu Emma Răducanu mai doresc să colaboreze și alte mărci globale din domeniile modei, producţiei de automobile şi comercializării produselor de înfrumuseţare. Printre acestea se numără Uniqlo, Aston Martin, Chanel, Lacoste, precum și firma de bijuterii Tiffany & Co. Zvonurile arată că un viitor contract cu Tiffany i-ar putea aduce tinerei sportive câștiguri de ordinul milioanelor de euro. Experții preconizează că Emma Răducanu va deveni una dintre cele mai bine plătite sportive din lume, mai ales dacă performanțele sale sportive vor continua.