După ce a decis să schimbe numele stadionului „Camp Nou” pentru o sumă consistentă, Barcelona a refuzat o ofertă generoasă în criptomonede. Laporta caută noul sponsor de pe fața tricourilor și s-a găsit cineva să plătească mai mult decât Spotify, însă consiliul de administrație al clubului catalan a respins oferta în bani virtuali.
Joan Laporta este căutarea unui sponsor care vrea să-și facă publicitate pe fața tricourilor de la Barcelona. Se pare că a existat o firmă care a oferit mai mult decât Spotify, sponsorul principal, însă suma este în criptomonede.
Mai exact, ar fi vorba despre o ofertă de 70 de milioane de euro, plus un bonus de 20% în funcție de rezultatele primei echipe masculine de fotbal. Însă, se pare că oficialii catalani aveau de gând să accepte criptomonedele în afacerea lor doar dacă oferta era una exorbitantă, potrivit marca.com.
Oferta a trecut de controalele interne ale clubului, inclusiv de cel al departamentului de „conformitate” (care caută respectarea regulamentelor interne), dar nu a convins nici comercialul, nici consiliul de administrație. Prin acest lucru, Barcelona vrea să sublinieze faptul că sponsorii agreați sunt doar cei care au aceleași valori cu cele ale clubului.
Este un sector speculativ, riscant, foarte variabil și lipsit de etică”, au explicat oficialii Barcelonei.
Astfel, Laporta și restul oficialilor catalani negociază în continuare cu Spotify. Potrivit aceleiași surse, acordul ar urma să fie semnat pentru o sumă între 70 și 75 de milioane de euro, în funcție de performanțele sportive.
Vezi pe playsport.ro câți bani au investit fotbaliștii și oficialii de la PSG în criptomonede.
De câteva luni Barcelona și Spotify negociază intens, iar, potrivit RAC1, cele două părți au ajuns într-un final la un acord. Astfel, formația catalană o să încaseze 280 de milioane de euro în trei sezoane (perioadă pe care au semnat și înțelegerea).
Însă, Barcelona a dat la schimb numele legendarului stadion. Mai exact, alături de denumirea „Camp Nou” o să se adauge și numele sponsorului. Ce-i drept, Spotify le oferă catalanilor mai mulți bani decât au primit de la sponsorul cu care urmează să-și încheie colaborarea la sfârșitul acestui sezon.
Barcelona este sponsorizată de Rakuten, companie cu care au colaborat încă din 2017. Rakuten le-a oferit inițial 55 de milioane de euro pe an. Spotify vine cu peste 93 de milioane de euro pe sezon. Cu alte cuvinte, oficialii catalani încearcă prin toate mijloacele să ajute echipa pentru a beneficia de un buget consistent.
Vezi pe playsport.ro ce a declarat tatăl lui Mbappe despre Barca, clubul lui de suflet.