Fiul lui Adrian Mititelu, patronul echipei de fotbal FCU Craiova 1948, are o avere impresionantă. El își poate permite să își cumpere orice, la orice oră își dorește. Tânărul om de afaceri conduce un bolid de lux la care mulți români nici nu îndrăznesc să viseze. Prețul mașinii este de ordinul sutelor de mii de euro.
Adrian Mititelu jr a fost luat prin surprindere de un tânăr în timp ce își parca bolidul de lux lângă o clădire înaltă. Individul l-a întrebat pe fiul finanțatorului de la FCU Craiova ce preț are mașina pe care el o conduce. Omul de afaceri a fost uimit să primească o asemenea întrebare, dar nu a ezitat să răspundă.
Mititelu jr a recunoscut că mașina cu care defilează pe străzile din Craiova are un preț de pornire de 500.000 de euro. este vorba despre un Lamborghini Urus Mansory.
Cel care s-a ocupat de clubulul de fotbal în perioada în care Adrian Mititelu era în detenție este un pasionat al mașinilor nu își amintește să fi avut vreodată o mașină modestă. După ce și-a luat permisul de conducere, el a urcat direct la volanul unui Mercedes Clasa ML 2005.
Tânărul vlogger român l-a mai întrebat pe fiul patronului de la U Craiova 1948 cu ce se ocupă de își permite să se scalde în lux. El a spus răspicat că este implicat în afaceri imobiliare. De asemenea, a menționat că se ocupă cu sportul rege. Nu se știe exact ce sume îi intră în conturi lui Adrian Mititelu jr, însă mulți tineri visează să aibă ceea ce are el.
@elysiumisacRich people do business not 9 to 5♬ original sound – ELYSIUM
Mirel Rădoi este și el pasionat de mașini de lux. Fostul selecționer are în garaj un bolid precum cel al lui Mititelu jr. Diferența dintre cei doi este că tehnicianul are un salariu uriaș la Al-Tai.
”Lamborghini Urus are un motor V8 biturbo de 4.0 litri care produce 650 de cai putere la 6000 rpm și 850 Nm între 2250 și 4500 rpm. Unitatea este cuplată la o cutie automată cu opt rapoarte și la un sistem de tracțiune integrală. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 3.6 secunde. Iar sprintul 0-200 km/h se desfășoară în 12.8 secunde, în ciuda faptului că SUV-ul italienilor are o masă de aproximativ 2.200 de kilograme.
Viteza maximă anunțată de Lamborghini este de 305 km/h. Iar italienii spun că Urus are nevoie de 33.7 metri pentru a frâna de la 100 la 0 km/h. Noul Urus va fi disponibil și cu un sistem de direcție integrală.
Unghiul roților de pe puntea spate variază cu +/- 3 grade, în funcție de viteza de rulare. La viteze mici, roțile de pe spate virează în direcția opusă roților față. Iar astfel Urus poate fi manevrat mai ușor în spații mici. La viteze mari, roțile de pe puntea spate virează în aceeași direcție cu cele de pe puntea față. Astfel SUV-ul italienilor promite mai multă stabilitate.
Lamborghini Urus integrează șase moduri de rulare (Strada, Sport, Corsa, Neve, Terra și Sabia), iar fiecare dintre acestea oferă setări diferite pentru suspensie, direcție, diferențiale, sunet și răspunsul motorului.
Clienții lui Urus vor putea alege jante cu dimensiuni cuprinse între 21 și 23 de inch, iar anvelopele au fost dezvoltate special de Pirelli.”, este prezentarea făcută de cei de la automarket.ro mașinii cu care defilează Adrian Mititelu jr și Mirel Rădoi.
În garajul lui Mirel Rădoi se mai găsesc un Ferrari F12 Berlinetta cu motor aspirat de 6,3 litri, 730 de cai putere, 690 Nm, un Rolls Royce Cullinan Billionaire și un Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door Coupe.