Este cutremur în lumea fotbalului european. Clubul italian Internazionale Milano a anunțat că se pregătește să își schimbe identitatea. În perioada imediat următoare, clubul își va prin modifica atât logo-ul, cât și numele.
Jurnaliștii de la Gazzetta dello Sport informează că, începând cu luna martie a acestui an, clubul de fotbal își va schimba denumirea în ”Inter Milano”, nume, care, de altfel, e mai folosit decât ”Internazionale Milano”.
Din primele informații reiese faptul că se lucrează de mai multe luni la aspectului noului logo al formaţiei. Cu toate acestea, nu au fost facute încă publice fotografii.
În plus, Inter va avea şi un nou sponsor principal după mulţi ani în care compania ”Pirelli” a fost pe tricoul formaţiei din Milano.
Italienii pregătesc o modificare importantă în ceea ce privește numele clubului. Pe lângă numele echipei care va fi modificat, Inter își va schimba şi logo-ul.
De menționat este faptul că Inter dorește să aibă o emblemă asemănătoare celei a lui Juventus, care a trecut la un desen simplu, din doi ”J” stilizați.
Prin urmare, noul logo al celor de la Inter ar urma să fie simplu, cu două litere stilizate. Astfel, în loc de iniţialele ”FCIM”, clubul va avea pe logo doar ”IM”.
Actualul logo datează din anul 2014, dar foarte asemănător celui cu care clubul s-a lansat, în 1908.
Inter a fost fondată în 1908 şi nu a retrogradat niciodată în Serie B din 1929, an în care s-a înfiinţat campionatul italian.
De-a lungul timpului, formațiunea a adunat 18 titluri în Serie A, 7 cupe ale Italiei, 5 Supercupe ale Italiei, 3 trofee de Liga Campionilor, 3 trofee Europa League, 2 Cupe Intercontinentale. Totodată, formațiunea a obținut și un trofeu al Campionatului Mondial al Cluburilor.