Superbet va elimina toate panourile de publicitate stradală care conțin mesaje comerciale pe tot cuprinsul țării.
Liderul industriei de pariuri sportive din România susține că astfel „își asumă dezvoltarea unei strategii sustenabile de business, în care jocul responsabil și implicarea în comunitate reprezintă repere prioritare”.
„Dorim să facem publică decizia noastră de a elimina toate mesajele comerciale din panourile publicitare stradale, acțiune ce se va finaliza în prima jumătate a acestui an. În perioada imediat următoare, Superbet va începe procesul de eliminare a acestor panouri publicitare, urmând a păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil”, a anunțat compania.
„De asemenea, în virtutea acestui demers de auto-reglementare, unic în piața din România, ne asumăm angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri față de instituțiile de învățământ liceale”, a adăugat Superbet.
Fondat în anul 2008, Superbet este liderul industriei de pariuri sportive din România. De asemenea, grupul este prezent în 10 țări, cele mai importante piețe fiind în România, Belgia și Polonia.
Între acționarii grupului se află și gigantul american Blackstone, cel mai mare fond de investiții din lume, care a realizat, în 2019, o investiție strategică minoritară în valoare de 175 milioane de euro.
Vedetele din lumea sportului, dar și cele din afara ei, precum și influencerii nu mai pot promova pariurile sportive, în urma votării în senat a unui amendament propus de UDMR.
„Se interzice orice formă de comunicare comercială audiovizuală pentru activităţile de jocuri de noroc prezentate sau recomandate de personalităţi ale vieţii publice, culturale, ştiinţifice, sportive, ori de alte persoane, care datorită celebrităţii lor pot încuraja activităţile de jocuri de noroc şi pariuri sportive”, se precizează în textul de lege.