Emma Răducanu apare într-o campanie publicitară de 6 milioane de lire sterline, alături de cei mai mari sportivi din Marea Britanie. Jucătoarea de tenis este imaginea Sports Direct, companie fondată de Mike Asley (fostul patron de la Newcastle).
Câștigătoarea US Open a intrat în rândul celor mai buni sportivi din Marea Britanie, iar asta se poate vedea în clipul de 6 milioane de lire sterline realizat de compania lui Mike Asley. Pe lângă Emma Răducanu, la bătaia cu zăpadă s-au mai alăturat, printre alții, și internaționalii Jack Grealish, Jordan Pickford și Declan Rice sau atletele Katarina Johnson-Thompson și Jessica Ennis-Hill. Potrivit Daily Mail, Sports Direct a bătut orice record și se clasează acum pe locul 1 în topul celor mai scumpe reclame de Crăciun din UK.
Emma Răducanu apare îmbrăcată în echipamentul de tenis de la Nike, gigantul de articole sportive fiindu-i sponsor. Jucătoarea de tenis se amuză în timp ce participă la o bătaie cu bulgări de zăpadă, lovind chiar cu racheta pentru a-și ținti adversarii. Ea se mai află și în deschiderea site-ului Sport Direct.
Who said the cold could stop us? ❄️ Whatever the weather, it’s time to keep it moving this Christmas. Whether you’re working on legs like Grealish, jabs like The Destroyer, or backhands like Emma – you can make this winter your best season yet. #GoAllOutThisChristmas pic.twitter.com/MbgxvVbgue
— Sports Direct (@SportsDirectUK) November 4, 2021
Înainte de participarea la Transylvania Open de la Cluj-Napoca, jucătoarea născută în Canada a dat o adevărată lovitură de marketing. Potrivit CNN, ea va fi noul ambasador al firmei de lux Dior.
Astfel, Emma va prezenta de acum colecțiile de îmbrăcăminte pentru femei ale celebrei case de modă franceze. Dar și produsele acesteia de îngrijire și machiaj.
Iar acesta pare a fi doar începutul. Conform unui specialist în PR din Marea Britanie, Emma Răducanu are potențialul de a a ajunge la câștiguri de 1 miliard de dolari doar din astfel de parteneriate.
Mark Borkowski susține chiar că britanica ar avea toate calitățile pentru a ajunge nivelul atins de jucătoare uriașe din istoria tenisului, precum Serena Williams sau Steffi Graff. Pentru asta este nevoie ca Emma să aibă constanță la cel mai înalt nivel. Dar și să continue să câștige turnee de Grand Slam.
Dacă va câștiga turnee de Grand Slam, aș pune-o lângă Serena Williams și Steffi Graf ca potențial comercial. Aș îndrăzni să o numesc „billion-dollar girl” (n.r. fata de un miliard de dolari). Dar pentru asta e nevoie de multă constanță. Nu poți să dai o singură lovitură, la un turneu, apoi să dispari”, a spus specialistul PR conform sursei citate.
De asemenea, Jonathan Shalit, cel care se ocupă de imaginea Nicola Adams sau Myleene Klass, printre alții, a spus pentru BBC că Emma Răducanu are potențialul de a le depăși pe Serena Williams și Naomi Osaka la capitolul încasări din publicitate.