Farul Constanța a făcut publică situația sa financiară pentru anul 2023. În actele contabile se evidențiază un profit considerabil, de 1,55 milioane de euro. Acest rezultat este atribuit în mare măsură sumei considerabile obținute din sponsorizări și publicitate. Farul a câștigat din reclame nu mai puţin de 5,67 milioane de euro.
Foarte probabil asocierea numelui Farul cu cel al lui Gică Hagi sunt extrem de atrăgătoare pentru investitori, care dau bani destul de mulți pentru a se asocia cu echipa din Constanța.
Cu toate că stadionul echipei are o capacitate modestă de doar 4.500 de locuri și nu se bucură de un număr mare de suporteri în comparație cu alte echipe de top din SuperLiga, cum ar fi FCSB și Rapid, Farul a reușit să compenseze aceste aspecte prin atragerea unor sume semnificative din sponsorizări.
În acest sens, cifrele prezentate în raportul financiar arată faptul că echipa constănțeană a primit cu doar 200.000 de euro mai puțin decât cele două echipe bucureștene la un loc în anul 2023, transmite gsp.ro.
De menționat este şi faptul că în vara anului trecut, după câștigarea titlului în Liga 1, Farul a obținut un sprijin financiar considerabil de la compania de pariuri sportive Superbet, care a devenit sponsorul principal al echipei. Acest aspect a generat un aport financiar de peste un milion de euro pe an.
Pe lângă succesul financiar din sponsorizări şi reclame, echipa a reușit să marcheze și prezența sa în preliminariile cupelor europene în 2023. Cu toate că drumul lor s-a oprit în playoff-ul Conference League, rezultatele au adus un venit suplimentar considerabil. În casieria clubului au intrat 1,53 milioane de euro de la UEFA.
În 2022, Farul a primit de la sponsori 3,4 milioane de euro. Astfel, echipa lui Gică Hagi a înregistrat o creștere de aproape 2,3 milioane de euro din sponsorizări în 2023 față de 2022.