Super Bowl nu reprezintă doar spectacolul de pe teren. De cele mai multe ori, fanii vin ca să asiste la show-ul din pauză, ori la trailerele, în premieră, de la cele mai noi producții de la Hollywood. Finala NFL reprezintă deja o adevărată industrie.
Nici această ediție nu a făcut excepție. Mai ales că finala a fost găzduită de Los Angeles. Iar show-ul oferit de unii dintre cei mai faimoși artiști de rap din istorie, a fost considerat unul unic. „Un moment cu adevărat legendar” au reacționat fanii, după spectacolul incendiar. Totuși, unul din artiști a fost protagonistul unui moment controversat.
Legendarul rapper a fost întotdeauna în mijlocul controverselor. Așa cum se laudă, Snopp le-a făcut pe toate, așa că nu putea să se dezmintă pe scena de la Super Bowl. Artistul american ar fi fost surprins de camerele de vederi cum fuma un joint, chiar înainte să se producă pe scenă. De altfel artistul de 50 de ani nu s-a ascuns niciodată că este un consumator de marijuana, iar fanii au glumit că Snoop va „aprinde” evenimentul.
Până la urmă, obiceiul său nu i-a stricat cu nimic performanța cântărețului. din contră, acesta a impresionat alături de celelalte nume legendare cu care a împărțit scena. Dr. Dre, Eminem, 50 Cent sau Mary J Blige au creat un show de zile mari. A fost un moment care va rămâne mereu în memoria celor care au fost destul de norocoși să asiste live.
Cei care au putut să ia loc în tribunele arenei SoFi Stadium au trebuit să bage adânc mâna în buzunar. Prețul mediu al ticketelor de acces la acest meci a fost de 6.600 de dolari. Conform presei americane, cel mai ieftin bilet a fost cumpărat cu 4.114 dolari, în vreme ce cel mai scump a costat nu mai puțin de 33.730 de dolari. Mai mult, CNN a anunțat că un loc de parcare în jurul stadionului în ziua meciului a costat între 275 și 516 dolari.
Măcar fanii au putut să se bucure de victoria favoriților, de la LA Rams, care au cucerit al doilea trofeu din istorie.
Reclamele difuzate în timpul transmisiei Super Bowl 2022 de pe NBC au generat circa 500 de milioane de dolari, a anunțat CNN. În total, NBC a difuzat circa 70 de reclame în timpul transmisiei meciului dintre Los Angeles Rams și Cincinnati Bengals. Iar cele mai scumpe dintre acestea au depășit chiar suma de 7 milioane de dolari, ceea ce reprezintă ceva absolut fabulos dacă ținem cont că este vorba de spații publicitare de câte 30 de secunde.