FCSB va juca primul meci din turul doi al Conference League pe data de 21 iulie. Formația roș-albastră va înfrunta câștigătoarea dublei manșe dintre Partizani și Saburtalo. Albanezii au învins cu 1-0 în primul meci și au șanse mari să meargă în turul doi, unde vor da peste FCSB.
FCSB își începe noua aventură europeană pe data de 21 iulie. Formația roș-albastră va juca în turul doi din Conference League. Meciul retur este programat pe 28 iulie.
Fiind cap de serie la tragerea la sorți, FCSB a evitat în turul doi adversari puternici precum Slavia Praga, FC Basel, PAOK Salonic, Young Boys sau AZ Alkmaar. Formația roș-albastră va înfrunta învingătoarea dublei manșe dintre Saburtalo (Georgia) și Partizani (Albania). În primul meci, albanezii s-au impus în deplasare cu scorul de 1-0, în ciuda faptului că gazdele au jucat mult mai bine. Pe 14 iulie, în Albania, se va juca meciul retur. Partizani este clar favorită, iar în cazul în care va trece de echipa georgiană se va duela în turul secund cu FCSB .
Dacă va trece de turul doi, FCSB va beneficia de statutul de cap de serie și în turul trei dar și în play-off. Astfel, roș-albaștrii vor avea un traseu mai puțin anevoios decât Universitatea Craiova și Sepsi. Totuși, echipa lui Gigi Becali poate întâlni în play-off echipe precum FC Koln, Rijeka, Antwerp, Anderlecht, Sparta Praga, Nice sau Twente. Aceste formații nu sunt capi de serie în play-off-ul pentru Conference League.
După ce compania de asigurări City Insurance și-a declarat falimentul în toamna anului trecut, FCSB a rămas fără sponsor principal. După 9 luni în care nu a mai avut niciun partener, formația roș-albastră a reușit să rezolve această problemă.
Chiar dacă nu a făcut transferuri spectaculoase ca în alți ani, FCSB a reușit să dea o lovitură financiară importantă. Conform Gsp.ro, echipa lui Gigi Becali va avea un nou sponsor principal în sezonul 2022/2023 din Superliga. Astfel, logo-ul casei de pariuri Betano va fi inscripționat pe partea din față a tricourilor roș-albaștrilor. Compania era sponsor secundar al lui FCSB, numele său fiind inscripționat până acum pe spatele tricourilor de joc.
FCSB și Betano au ajuns la un acord încă din toamna trecută. Parteneriatul nu a putut însă să se concretizeze din cauza regulamentelor FRF. Conform acestora, un sponsor nu are voie să încheie parteneriate cu două echipe în același timp, Betano fiind sponsorul Universității Craiova la acel moment.
Gigi Becali dezvăluia încă din toamna trecută că FCSB va primi nu mai puțin de 1,5 milioane de euro pe an din partea celor de la Betano. Ca sponsor secundar, compania le oferea până acum roș-albaștrilor suma de 800.000 de euro.