În centrul inovației din Romania, Newton, unul dintre cei mai importanți jucători ai industriei de gambling, își propune să iasă din limitele convenționale și să puncteze la evoluția tehnologică.
Într-o manieră care aduce aminte de practica Silicon Valley, Newton vrea să redefinească standardele și să inspire o revoluție de substanță în rândul companiilor din România si nu numai. Fondatorul Newton, Dragoș Buriu are ca bază a planului său inovația și progresul: „Ne concentram asupra viitorului, anticipând nevoile clienților și oferind soluții care optimizează nu doar prezentul, dar care pavează drumul spre optimizare și pentru aceasta ne bazăm pe tot ceea ce înseamnă Inteligență Artificială (AI) și Machine Learning (ML)”.
Viziunea companiei este evidentă în toate produsele pe care Newton le pune la dispoziția clienților. Asociată cu dorința permanentă de a progresa, perspectiva Newton se traduce într-un salt tehnologic semificativ. Iar asta se reflectă în produsele de marcă – Momentum, Cortex și Celestial.
Momentum este o platformă care încurajează implicarea și retenția jucătorilor, aducând cele mai eficiente strategii din online în mediul cazinourilor offline. Cu ajutorul algoritmilor avansați de învățare automată (AI), Momentum analizează anonim comportamentul jucătorilor de sloturi în timp real și le oferă stimulente personalizate, în momentul potrivit, pentru a crește timpul petrecut la aparat.
Cortex permite operatorilor de cazinouri să își optimizeze cu ușurință locațiile, asigurând o gestionare fluentă și o performanță îmbunătățită. Sistemul construit cu ajutorul ML (Machine Learning) analizează o varietate de factori și oferă recomandări personalizate pentru maximizarea profiturilor.
Celestial reprezintă cea mai avansată soluție tehnică Newton datorită potențialului său de dezvoltare și al ușurinței cu care oricine poate crea, personaliza și gestiona propriul cazino online. Platforma este construită pentru a maximiza experiența utilizatorului final printr-un proces automatizat, ușor te utilizat de către client.
La baza culturii companiei se află expresia “unity in hardship, unity in triumph”, tradusă ca „unitate în eforturi, unitate în succes”. Implicațiile și impactul se pot observa în întregul business, de la modul în care este abordat orice proiect / dezvoltare / livrare și până la felul în care sunt tratate dificultățile sau obstacolele. La finalul zilei, compania menține convingerea fundamentală că o echipă unită este pregătită să facă față oricăror provocări și să celebreze împreună fiecare victorie.
Mai mult decât atât, Newton cunoaște și aplică cu succes regulile cele mai simple, dar cu cel mai ridicat impact: “livrează cea mai bună versiune a muncii tale și fii cel mai bun jucător din domeniul tău”. Talentul este esențial pentru dezoltarea companiei și de aceea Newton a reușit, cu eforturi susținute, să aducă în nucleul său profesioniști de la Facebook, Google, Emag sau Adobe.
Pentru a completa viziunea strategică, dar și pentru a anticipa orice posibile schimbări, colectivul acceptă faptul că industria în care activează poate fi dificil de gestionat. Ritmul este alert și apar constant variabile noi care, luate corespunzător în calcul, pot influența rezultatele.
Concluzia Newton este simplă: nu toată lumea poate să gestioneze la fel conceptul de schimbare, indiferent de sprijinul acordat. Aceia care reușesc, însă, au acces la un ansamblu de beneficii unice. Este modalitatea de a mulțumi pentru loialitate și diligență, iar ultimii 12 ani au validat din plin acest mod de gândire. Newton a reușit recent, pentru patra oară în mai puțin de 5 ani, să își dubleze numărul de angajați (80+) și spațiile alocate birourilor.

Evoluția Newton din 2013 și până în prezent a demonstrat că inovația asumată presupune abilitatea de a depăși cu succes “noul”. Pentru a sublinia acest aspect și pentru a nu pierde din vedere obiectivul, dar nici călătoria, Newton este printre puținele, dacă nu singura companie cu divizie activă de racing. Nimic nu subliniază mai bine abilitatea de a depăși orice dificultate, de a se redresa și de a se adapta oricărei situații. In cazul lor, “lead by example” („conducerea prin puterea exemplului”) nu este doar un slogan frumos, ci realitatea fiecărei zile.


Același mod de gândire i-a făcut să acorde o atenție deosebita inclusiv segmentului CSR. De la sprijinirea activă a cazurilor sociale și până la promovarea proiectelor educaționale și de mediu, Newton își asumă responsabilitatea socială cu seriozitate și compasiune. În fond, conform părerii colective a companiei, viitorul este definit și optimizat prin grija pe care o acordăm prezentului.
