Interesul pentru meciul României cu Israel a fost uriaş nu doar în ceea ce priveşte prezenţa fanilor în tribune, ci şi atunci când ne referim la fanii rămaşi în faţa televizorului.
Iar cea mai bună dovadă a fost faptul că partida disputată pe Arena Naţională a fost cel mai urmărit eveniment al serii de sâmbătă. Postul Prima Tv care a transmis întâlnirea a fost pe primul loc în topul audienţelor. Devansând Antena 1 şi PRO TV.

1,2 milioane de compatrioţi au stat în faţa micului ecran. Ţinându-le pumnii jucătorilor lui Edi Iordănescu. Astfel, meciul a devansat showul Chefi la cuţite. Dar şi filmul „Rampage: Scăpaţi de sub control”. În mediul urban, aproximativ 60 % dintre totalul telespectatorilor care au văzut meciul au ţinut televizoarele deschise pe înfruntarea din preliminariile Euro 2024.
Pe podiumul audienţelor avem acelaşi posturi la fel ca în clasamentul general. Şi pe segmentul considerat comercial, cu un public având vârste între 21 şi 54 de ani, Prima Tv a fost lider. Cu o audienţă dublă faţă de următoarea clasată. În medie, 330.000 de telespectatori din această categorie au avut televizoarele pornite pe jocul România – Israel.