Venirea lui Messi în MLS produce venituri crescute pentru fotbalul de peste Ocean. Nu doar Inter Miami profită de pe urma acestui transfer, ci toate echipele şi-au rotunjit considerabil conturile.
Tactica adoptată de adversarele lui Inter Miami este una extrem de simplă. Atunci când joacă pe teren propriu împotriva formaţiei lui Leo Messi, măresc cu mult preţurile tichetelor.
Los Angeles FC, următoarea echipă pe care o va întâlni în deplasare Inter Miami, apelează, la rândul ei, la această metodă. Chiar dacă preţul mediu al unui bilet în MLS era de 110 dolari pe meci, acum costurile sunt de şase ori mai mari.
690 de dolari a ajuns să fie, în aceste condiţii, preţul mediu al unui bilet, iar acestea se vând precum pâinea caldă. Programat luni dimineaţă, de la ora 05:00, partida din LA se va juca, cel mai probabil, cu casa închisă.
Aproape toate tichetele puse în vânzare au fost deja epuizate, iar cele mai ieftine bilete care se mai găsesc încă pe piaţă pot fi procurate cu 785 de dolari.
Câştiguri importante au obţinut şi cei de la New York Red Bulls, la primul joc al lui Messi din campionatul american. Biletele la acel meci, câştigat de trupa lui Messi la limită, scor 2-1, s-au vândut cu un preţ de zece ori mai mare decât cel practicat în mod normal.
Inter Miami, formaţie deţinută de fostul internaţional David Beckham, e de departe trupa care şi-a rotunjit cel mai mult conturile, odată cu achiziţionarea lui Messi. 265 de milioane de dolari au intrat în club doar din vânzarea de tichete, iar preţurile au explodat şi pe piaţa neagră.
Potrivit informaţiilor furnizate de presa de peste Ocean, un tichet a ajuns să fie cumpărat le negru cu 900 de dolari. Înainte de sosirea decarului argentian, un bilet la jocurile de acasă ale celor de la Inter Miami putea fi procurat cu 150 de dolari.
În plus, gruparea patronată de Beckham a dat lovitura şi în plan de marketing. Utilizatorii de pe platforma Instagram au luat cu asalt contul celor de la Inter Miami, iar astăzi 15 milioane de persoane sunt urmăritori ai echipei lui Messi. Înainte, doar un milion de oameni dăduseră follow la pagina lui Inter Miami.