Cristiano Ronaldo este mai mult decât un jucător la Al Nassr. Portughezul poate propune chiar fotbaliști pentru transferuri. Mai mult, starul lusitan este pregătit să se implice personal pentru a convinge mai multe staruri să vină în Arabia Saudită. Un prieten de-al lui este prima țintă.
Arabii nu glumesc, investiția masivă pentru Cristiano Ronaldo nu este singura la care se gândesc cei de la Al Nassr. Transferul portughezului este un prim pas, iar un fost coleg de-al lui CR7 este următoarea țintă. Este vorba de fundașul de 39 de ani, Pepe, veteranul celor de la Porto. Acesta s-a întors în țara natală, după ce a cunoscut succesul în tricoul Realului. Pentru madrileni, Pepe a ajutat la câștigarea Ligii Campionilor de trei ori. În plus, acesta a jucat alături de Ronaldo și la naționala Portugaliei, în ultimii 15 ani. Cei doi sunt prieteni foarte buni și șefii lui Al Nassr se gândesc că acesta l-ar putea convinge pe Pepe să vină și el în Arabia Saudită.
Pentru cei 200 de milioane de euro pe sezon, Ronaldo este pregătit să facă și pe agentul de jucători. Pepe nu este singurul lui fost coechipier vizat pentru un transfer. Sergio Ramos și Luka Modric sunt și ei luați în considerare, mai ales că fundașul lui PSG ar putea fi tentat de o mutare.
Cristiano Ronaldo rămâne cel mai discutat personaj din fotbal, chiar și când nu traveresează o perioadă bună. Chiar dacă a ajuns la 37 de ani și se apropie de finalul carierei, portughezul se află în continuare în centrul atenției. Iar conduceătorii de la Al-Nassr au motive să se felicite pentru investiția făcută. Chiar dacă vor plăti cel mai mare salariu din istorie, rezultatele se văd înainte ca portughezul să intre pe teren. Prezentarea oficială a strâns 3 miliarde de vizualizări, în peste 40 de țări.
Ronaldo a spulberat finala Campionatului Mondial din Qatar. Ora triumfului lui Messi, în finala cu Franța, a strâns cu 1 miliard de vizualizări mai puțin, conform Mundo Deportivo.
Interesul uriaș stârnit în jurul lusitanului, chiar dacă vorbim de un transfer într-un campionat care nu spune mare lucru, arată că brandul lui Ronaldo este unul foarte puternic. Și asta poate să justifice cei 200 de milioane de euro anual, cheltuiți de Al-Nassr cu salariul fotbalistului.