Ciprian Marica și-a amintit de problemele cu care s-a confruntat pe vremea când juca la FCSB. Fotbalistului nu i-a venit să creadă când a aflat cu câți bani se vinde un tricou Nike oficial al formației care evoluează în Liga 1. Avertismentul lansat de fostul atacant al echipei naționale.
Ciprian Marica a făcut noi dezvaluiri din perioada petrecută la FCSB, după ce a aflat că fanii turci se îngrămădeau în 2006 să cumpere tricoul echipei favorite din magazinul oficial.
Controversatul fotbalist și-a adus aminte că, la un moment dat, a mers la magazinul oficial al clubului FCSB, pentru a achiziționa un tricou.
Am jucat în România la o echipă și am vrut să cumpăr tricou. Era mai scump decât al Barcelonei în magazin, crede-mă! Mai scump decât al Barcelonei și al lui Real Madrid! Să-ți spun de ce. Când se negociază contractul de sponsorizare, preferă să ia bani mai mulți decât să ia echipament.”, a evidențiat Ciprian Marica, la Pro Arena.
Ulterior, el a explicat care este adevăratul motiv pentru care fotbaliștii profesioniști evită să facă schimb de trocuri sau ezită să le ofere fanilor, atunci când le sunt cerute pe stadion.
D-aia jucătorii nu își pot schimba tricourile, că săracii au două tricouri. Dacă l-ai schimbat, îl plătești.
Dacă ai făcut schimb, e problema ta, îl plătești. Când vii la mine sponsor de echipament, îți impun sau negociez prețul de vânzare al tricoului. Nu vinzi tu tricou cu 7 milioane și să văd că suporterii mei nu își pot permite. Foamea asta din fotbalul românesc te obligă să ceri mai mulți bani, nu mai contează că nu vinzi tricouri.”, a mai spus Ciprian Marica.
Afirmațiile lui Marica vin după ce Daniel Pancu a vorbit despre perioada petrecută la Beșiktaș, 2002-2006, când turcii luau cu asalt magazinul oficial pentru a-și cumpăra tricoul echipei favorite.
Eu, când am fost portar la Beșiktaș, dar nu numai atunci, s-au vândut un milion de tricouri în trei săptămâni. S-au dat la jumate. În loc de 60 de dolari, le-au dat la 30. Ne schimbau echipamentul o dată la trei luni, treningurile de prezentare, absolut tot. E cultura aia în Turcia, suporterul își cumpără ultima apariție, ultimul tricou.”, a explicat Pancu, pentru sursa amintită.