Jurnalistul Decebal Rădulescu susține că l-a auzit pe Andrei Vochin, fost ziarist și actual consilier al lui Răzvan Burleanu, acuzându-l pe Sebastian Colțescu de „blat” cu Rapid.
Rădulescu a fost stârnit în platoul Digisport de momentul în care discuția a ajuns la faza golului anulat pentru UTA, în finalul jocului. Sebastian Colțescu a încălcat regulamentul VAR și a oprit meciul după ce îl repornise, motivând că nu a auzit comunicația din camera VAR în cască. În cele din urmă, Colțescu a decis anularea reușitei lui Omondi, pentru un fault comis de Halaf la Blazek, înainte ca mingea să-i fie pasată kenianului.
„L-am văzut pe Andrei Vochin la Fanatik, a spus că Rapid a fost blat cu Colțescu la faza asta. Dacă tu, ca angajat al Federației, spui asta… Nu tu, Federația, îi oferi casca aia? Federația se ocupă de arbitri, nu? Comisia Centrală are autonomie? Bodescu pune arbitrii în Liga 1. Banii nu sunt primiți de la Federație? Tu chiar crezi că sunt de sine stătători, parohie separată?”, a spus Rădulescu la Digisport.
„Din cauza unei conexiuni imperfecte a căștii, arbitrul nu a reușit să audă în cască apelul VAR sau AVAR pentru a revedea faza de joc la golul marcat de UTA ARAD, în minutul 89, pentru un posibil fault comis în faza de construcție a atacului (APP).
Ceilalți oficiali de joc au încercat să comunice cu arbitrul, pentru ca meciul să nu fie reluat. Din acest motiv, al patrulea oficial a intrat pe teren în timpul procedurii de reluare a jocului pentru a-i semnala arbitrului de centru că reluarea jocului nu poate avea loc ca urmare a solicitării de revizuire a fazei premergătoare înscrierii golului.
Decizia solicitării unui On Field Review (OFR) pentru un fault înainte de golul marcat a fost corectă, deoarece atacantul UTA, în încercarea sa de a lovi mingea, a cauzat un contact direct cu piciorul fundașului Rapidului și l-a trântit la pământ. Decizia corectă ar fi trebuit să fie fault în favoarea echipei giuleștene și golul să fie anulat. Din păcate, momentul intervenției, în ciuda încercărilor oficialilor meciului, a venit târziu și la foarte puține secunde după ce mingea a fost pusă în joc, cu al patrulea oficial pe teren. Arbitrul a acționat pe instinct fotbalistic și nu conform protocolului VAR, care nu permite schimbarea deciziilor odată ce jocul a fost reluat, așa că acestea nu pot fi schimbate. Totuși, reluarea jocului nu a fost corectă, deoarece un jucător de la UTA era în interiorul cercului și al patrulea oficial era deja pe teren. Prin urmare, arbitrul a revizuit incidentul și a decis să anuleze golul.
În concluzie, ne cerem scuze pentru că din cauza faptului că nu a fost posibil ca arbitrul să audă comunicarea VAR și a unei reacții întârziate a oficialilor de joc s-a creat confuzie. Totuși, în spiritul jocului, golul a fost anulat corect, fiind precedat de un fault în atac”.