La ce ajuns să facă reclamă Cristiano Ronaldo după ce a ajuns la Manchester United

Gheorghiu Dan / 11.10.2021, 08:18
La ce  ajuns să facă reclamă Cristiano Ronaldo după ce a ajuns la Manchester United

Cristiano Ronaldo este unul dintre cei mai „frezați” fotbaliști din istorie, iar asocierea sa cu o companie de implant de păr a surprins pe toată lumea. Starul portughez este pe afișul clinicii Insparya, însă e mai mult decât imaginea firmei.

Cristiano Ronaldo, partener într-o afacere cu implant de păr

În 2019, Cristiano Ronaldo surprindea pe toată lumea cu o afacere pe care o deschidea: o clinică de implant de păr la Madrid. Starul portughez s-a asociat cu specialistul Paulo Ramos, un conațional care a trăit pe pielea lui experiența unei calviții de foarte tânăr. Cu banii lui Ronaldo și cu know-how-ul lui Ramos, a apărut prima clinică în capitala Spaniei, urmată rapid de alte cinci, dintre care două în Portugalia, la Lisabona și la Porto.

În această toamnă, Cristiano s-a lăudat pe pagina sa de Instagram cu cea de-a șaptea clinică din lanțul Insparya, inaugurată la Marbella. Printre golurile marcate pentru noua sa echipă, Manchester United, portughezul își face întotdeauna timp și pentru afaceri. 28 de milioane de euro a investit până acum Ronaldo în Insparya.

„Tocmai am inaugurat o clinică nouă, cea de-a șaptea în întreaga lume și a doua în Spania. Peste 40.000 de oameni și-au schimbat deja viața cu ajutorul Insparya. Vă mulțumim pentru încredere!”, a scris Ronaldo pe Instagram.

Investiții inspirate

Cristiano Ronaldo a câștigat doar din salariul de fotbalist în ultimii 20 de ani peste 220 de milioane de euro. În plus, grație contractelor de publicitate și a social media averea sa a devenit dublă. Toți banii câștigați astfel, sunt investiți cu grijă. Ronaldo este pe cale să devină un om de afaceri important, pentru că investițiile sale cresc de la an la an, iar sfătuitorii săi sunt inspirați.

Ronaldo a început cu afaceri în domeniul hotelier. În 2016 s-a asociat cu un lanț turistic din Portugalia, Sesanta, care a devenit Sesanta CR7 și care a dus la construcția câtorva hoteluri de lux. Mai întâi la Lisabona, apoi în Spania și în Italia. Profitul este unul bun, astfel încât sunt în plan și alte construcții, în marile orașe ale lumii: Paris, Londra, Manchester și New York.

Marca CR7, rețeta succesului

O altă afacere de proporții a lui Cristiano Ronaldo este legată de îmbrăcăminte. Starul de la Manchester United deține propria linie de lenjerie intimă, dar și una de jeanși. De asemenea, tot în acest an Ronaldo s-a lansat în domeniul opticii. CR7 Eyewear oferă ochelari de vedere și de soare purtând marca fotbalistului portughez.

Evident, fiind preocupat cu fotbalul, Ronaldo nu se ocupă efectiv de aceste afaceri. Fratele său mai mare, Hugo, este cel care are grijă ca banii familiei să fie bine gestionați.