Simona Halep, apariție de senzație înainte de Crăciun. Simona, noua „Lady in red”

Moldoveanu Camelia / 28.11.2021, 11:22
Simona Halep, apariție de senzație înainte de Crăciun. Simona, noua „Lady in red”

Simona Halep calcă pe urmele câștigătoarei US Open 2021, Emma Răducanu. Campioana României a fost filmată într-o ipostază inedită chiar înainte de Crăciun. Imagini spectaculoase cu jucătoarea de tenis din Constanța.

După Emma Răducanu, acum și Simona Halep este protagonista unei reclame de Crăciun

Simona Halep este „Lay in red” de acest Crăciun și face reclamă la un cunoscut brand de produse cosmetice. Filmările au avut loc în luna septembrie, așa cum se poate observa de pe contul de Instagram al sportivei. Ea a postat la acea vreme o fotografie superbă în care era îmbrăcată în roșu din cap și până în picioare.

În reclamă, jucătoarea de tenis din Constanța împachetează cadouri pentru cei dragi și se bucură de magia sărbătorilor de iarnă. Simona Halep este imaginea Avon din 2020. Pe lână acest contract de imagine, ea mai este sponsorizată și de către: Nike, Wilson, Hublot, Mercedes-Benz România, Rexona, Dorna, Dedeman și Banca Transilvania.

Emma Răducanu, protagonista campaniei de Crăciun de 6 milioane de lire sterline

Câștigătoarea US Open a intrat în rândul celor mai buni sportivi din Marea Britanie, iar asta se poate vedea în clipul de 6 milioane de lire sterline realizat de compania lui Mike Asley. Pe lângă Emma Răducanu, la bătaia cu zăpadă s-au mai alăturat, printre alții, și internaționalii Jack Grealish, Jordan Pickford și Declan Rice sau atletele Katarina Johnson-Thompson și Jessica Ennis-Hill. Potrivit Daily Mail, Sports Direct a bătut orice record și se clasează acum pe locul 1 în topul celor mai scumpe reclame de Crăciun din UK.

Emma Răducanu apare îmbrăcată în echipamentul de tenis de la Nike, gigantul de articole sportive fiindu-i sponsor. Jucătoarea de tenis se amuză în timp ce participă la o bătaie cu bulgări de zăpadă, lovind chiar cu racheta pentru a-și ținti adversarii. Ea se mai află și în deschiderea site-ului Sport Direct.

Mark Borkowski susține chiar că britanica ar avea toate calitățile pentru a ajunge nivelul atins de jucătoare uriașe din istoria tenisului, precum Serena Williams sau Steffi Graff. Pentru asta este nevoie ca Emma să aibă constanță la cel mai înalt nivel. Dar și să continue să câștige turnee de Grand Slam.

Dacă va câștiga turnee de Grand Slam, aș pune-o lângă Serena Williams și Steffi Graf ca potențial comercial. Aș îndrăzni să o numesc „billion-dollar girl” (n.r. fata de un miliard de dolari). Dar pentru asta e nevoie de multă constanță. Nu poți să dai o singură lovitură, la un turneu, apoi să dispari”, a spus specialistul PR conform sursei citate.